سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت جدید بیوگرافی و آشپزی

تعبیر خواب باغ

تعبیر دیدن باغ در خواب ، تعبیر خواب باغچه بزرگ و کوچک ، تعبیر خواب آبیاری و تعبیر خواب باغ میوه و انگور و باغ سبزیجات ، tabir-khab-bagh
تعبیر کامل انواع باغ و باغچه

دیدن باغ سرسبز و زنده یا باغ مرده و خشک شده ، دیدن آبیاری و آباد  کردن باغ سبزیجات و میوه و انگور ، قدم زدن و خوابیدن بر روی درخت در باغ ، دیدن باغچه بزرگ و کوچک و خیلی موارد دیگر می تواند از خواب های متدوال ما در رابطه با تعبیر خواب باغ باشد. در این پست بارونک ، کاملترین تعبیر دیدن باغ در خواب را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن باغ در خواب

در حالت کلی دیدن باغ در خواب خوب است مگر آنکه آن را ویران و سوخته و مرده ببینیم. معبری بنام جابر مغربی عقیده دارد دیدن باغ در خواب نشانه شغل مردان است و اگر آن باغ سبزه باشد دلیل بر شغل نیکو است. ابراهیم کرمانی دیدن باغ در خواب را نشانه مردی بزرگوار با مال و جمال تعبیر می کند.


تعبیر خواب آبیاری باغ

اگر فردی خواب ببیند که باغی را آب می دهد خواب او نشانه این است که باز زن خودیش نزدیکی می کند و اگر خواب ببیند باغ را آب می داد ولی باغ سیراب نمی شد به معنی این است که زن او قصد نزدیکی با شوهرش را دارد. همچنین اگر فردی خواب ببیند که رود و آبی وارد یک باغ می شود اما آن آب گل آلود و آلوده است موردی شناخته یا ناشناخته نشده زندگی آن فرد را به تیرگی و کدورت و آشفتگی می کشاند اما نه به کلی بلکه این شرایط گذرا و جزئی خواهد بود.


تعبیر خواب باغ خشک شده

جابر مغربی : اگر به هنگام تابستان باغی را مشاهده کردید که در آن هیچ درخت و گیاهی نبود و آن باغ مرده و خشک شده بود نشانه این است که پادشاه یا مقام بلند پایه ای بر آن مردم ظلم و ستم می کند.


تعبیر خواب آباد کردن باغ

جابر مغربی : اگر خواب دیدید که باغی را آباد کردید و در آن درخت کاشتید و میوه داد نشانه این است که زنی توانمند خواهید گرفت و صاحب مال و نعمت و فرزندان خواهید شد.


تعبیر خواب باغ سرسبز و زنده

منوچهر مطیعی می گوید : اگر در خواب باغی زنده ، زیبا و سرسبز را مشاهده کردید نشانه این است که شما زنی خوب روی و پاکدامن خواهید گرفت ولی اگر شما زن داشته باشید این خواب به فرزند تعبیر می شود و در غیر اینصورت این خواب به مال و اموال دنیا تعبیر می شود.

جابر مغربی می گوید : اگر در خواب باغی بدون سبزه و میوه دیدید نشانه این است که کار شما نیکو گردد و اگر باغ را شادمان و زیبا دیدید و کسی گفت که این باغ برای فلانی است و میوه از آن باغ خوردید دلیل بر این است که به همان قدر آن باغ از طرف خداوند منفعت یابد.

آنلی بیتون : اگر در خواب باغی پر از گل و درختانی سبز دیدید این خواب نشانه آرامش فکری و آسایش می باشد .


تعبیر خواب قدم زدن در باغ

اگر فردی خواب ببیند که در باغ قدم می زند این خواب نشانه زندگی سالم و خوب است اما این را بدانید این زندگی بدون وجود زن امکانش وجود ندارد و اگر آن فرد از باغی زیبا و سرسبز بیرون آمد و با حسرت به پشت سر خود نگاه کرد بدانید آن فرد از زنی که با این خصوصیات در زندگی اش وجود دارد دور می شود.

اگر دختری خواب ببیند که با نامزد خود در باغی پر از بوته های گل و گیاه قدم می زند خواب او نشانه این است که آن دختر به شادمانی و ثروت خواهد رسید.


تعبیر خواب خوابیدن در باغ

اگر خواب ببینید که در بالای یک درخت خوابیدید نشانه زیاد شدن نسل و فرزندان شما خواهد بود.


تعبیر خواب باغچه سبزیجات

آنلی بیتون : اگر در خواب باغی پر از سبزیجات دیدید متاسفانه این خواب به معنای از دست دادن ثروت و آبرو می باشد اما اگر یک زن این خواب را ببینید علامت این است که در زندگی خانوادگی اش شادی به وجود خواهد آمد و به شهرت خواهد رسید.

حضرت دانیال می گوید :

اگر شخصی خواب ببینید که در یک باغ گل و ریحان می کشت نشانه این است که صاجب فرزند صالح خواهد شد و اگر خواب ببینید که در باغ شفتالو می کشت به معنی این است که او صاحب فرزندی خواهد شد که به او علم و ادب بیاموزد.

و اگر خواب ببیند که در باغش ریحان رشد رشد کرده و بلند شده بود و بوی ریحان به دماغش می رسید این خواب نشانه فرزندی دانا ، دلیر و رستگار می باشد و بوی ریحان در این خواب نشانه این است که برای هر فرزندش این تعبیر صادق است.


تعبیر خواب باغ میوه

لیلا برایت : دیدن باغ در خواب نشانه آشنا شدن با افراد و دوستان جدید می باشد و اگر خواب دیدید که در باغی مشغول به کار هستید این خواب به معنای لحظات خوب می باشد. همچنین اگر خواب دیدید که صاحب یک باغ پر از میوه هستید این خواب نشانه این است که از راهی ثروت بدست خواهید آورد.

حضرت دانیال می گوید :

اگر خواب ببینید که باغی دارید یا اینکه کسی به شما باغی داد و شما از میوه آن باغ خوردید نشانه است است که زنی ثروتمند می خواهید و قصد دارید مال و اموال او را بخورید.

همچنین اگر خواب دیدید که در یک باغ هستید و میوه ها از درخت بلند بر روی شما افتادند نشانه این است که با مردی شریف مشکل پیدا خواهید کرد.


تعبیر خواب باغ انگور

محمد ابن سیرین دیدن باغ انگور در خواب را نشانه زنی نیکوار و بخشنده تعبیر می کند و می گوید : اگر خواب ببینید که باغ انگور سرسبز و تمیزی داری یعنی با زن نیکوکاری ازدواج می کنید و از او به شما خیر و منفعت می رسد اما اگر خواب ببینید که درخت های باغ انگور برگ ندارند تعبیرش برعکس می باشد.

همچنین می گوید : اگر خواب ببینید که درخت های باغ انگور زرد شده است این خواب نشانه بیمار شدن شما است. و اگر در خواب باغی را دیدید که در فصل انگور ، آن باغ هم انگور داشت علامت این است که شما به قدر همت و تلاش خود مال و منزلت بدست خواهید آورد.

امام صادق (ع) : اگر خواب ببینید که باغ انگور خراب می باشد این خواب نشانه این است که وضع و اوضاع صاحب آن باغ خراب می شود.


تعبیر خواب باغبانی کردن

اگر خواب ببینید که در حال باغبانی کردن هستید نشانه این است که زنی ثروتمند خواهید گرفت و شما هم به شغل او وارد خواهید شد و با او مدارا و سازگاری خواهید کرد.


تعبیر خواب باغچه

لیلا برایت دیدن باغچه در خواب را نشانه عاشق شدن تعبیر می کند و می گوید : اگر در خواب باغچه ای کثیف و نامرتب را دیدید نشانه است که شما متاسفانه در انجام کاری با کسی یا کسانی مشورت می کنید که شایستگی لازم را برای این کار ندارند.

همچنین اگر خواب دیدید که در یک باغچه ای مشغول به کار هستید نشانه این است که در انجام کارها دقت زیادی می کنید.


تعبیر خواب باغ از دید کتاب سرزمین رویاها

دیدن باغ همسایه نشانه خوشبختی است.

دیدن باغ دوست نشانه شروع شدن یک دوره بد می باشد.

دیدن باغ زیبا نشانه افزایش ثروت می باشد.

دیدن باغ عریان نشانه نزدیک بودن مرگ است.

دیدن خواب باغ بهشت نشانه فرصت مناسب برای عملی کردن نقشه هایتان می باشد.

دیدن باغ خیلی مرتب و تمییز در خواب نشانه پیش رفتن امور مالی شما خواهد بود.

دیدن باغ نامرتب نشانه وجود یک خطر بزرگ در پشت یک راز مخفی می باشد.

رسیدگی و مراقبت کردن از یک باغ نشانه پول است.

دیدن یک باغ کثیف و بهم ریخته نشانه بی پولی و بدبختی است.

قدم زدن در یک باغ نشانه شادی و خوشحالی است.

دیدن یک باغ پر از درخت نشانه خوشبختی است.

دیدن یک باغ با گل های زیبا نشانه یک ازدواج سریع می باشد.

دیدن باغ یکی از فامیل ها نشانه این است که با اینکه فعلا شرایط شما خوب نیست اما موفقیت در انتظار شماست.


سایر موارد مربوط به تعبیر خواب باغ

دیدن خواب نماز خواندن در باغ نشانه توبه کردن است.

دیدن گوسفند در باغ نشانه رسیدن مال و اموال به تو از یک مقام بلند پایه می باشد.

هیزم جمع کردن در خواب به معنی است که با رنج و سختی زیاد از یک مقام بلند پایه سود و منفعت بدست می آورید.