سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت جدید بیوگرافی و آشپزی

طرز تهیه شیرینی سیب

شیرینی سیب ، آموزش طرز تهیه شیرینی سیب خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله ، shirini sib
دستور تهیه شیرینی و پیراشکی سیب و دارچین خوشمزه

شیرینی سیب یا همان پیراشکی سیب از جمله پیراشکی های خوشمزه ای است که خیلی سریع آماده می شود. البته شما می توانید به جای پوره سیب از موز هم استفاده کنید. مواد اصلی این شیرینی سیب، شیر، تخم مرغ و آرد می باشد.

با رسیدن فصل سیب شما می توانید این شیرینی خوشمزه را به آسانی در منزل درست کنید و برای پذیرایی از مهمان های خود آن را سرو کنید و آن ها را نسبت به هنری آشپزی خود شگفت زده کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن پیراشکی و شیرینی سیب آشنایی ندارید، ما در این آموزش ساده و سریع شیرینی پزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم پیراشکی سیب را آماده کرده ایم تا شما به آسانی در منزل بتوانید شیرینی سیب خوشمزه و مجلسی درست کنید. در ادامه با طرز تهیه شیرینی سیب با مجله اینترنتی بارونک همراه باشید.

طرز تهیه شیرینی لقمه ای ساده و خوشمزه
طرز تهیه شیرینی لقمه ای ساده و خوشمزه
شیرینی لقمه ای از شیرینی های خوشمزه و فوق العاده ای است که به شیرینی لقمه ای ...
ممواد لازم شیرنی سیب
سیب قرمز یا زرد بزرگ یک عدد
آرد یک پیمانه
شیر یک سوم پیمانه
تخم مرغ 1 عدد
شکر 3 قاشق غذاخوری
نمک یک چهارم قاشق چایخوری
- بکینگ پودر یک قاشق چایخوری
وانیل به میزان لازم
مراحل تهیه شیرینی سیب

1. برای درست کردن شیرینی سیب، ابتدا سیب را با رنده ریز رنده می کنیم و کنار می گذاریم. تخم مرغ و شیر را در ظرف با چنگال یا همزن دستی هم می زنیم تا مخلوط شوند و از لختگی دربیاد.

2. سپس شکر + بیکینگ پودر + وانیل + نمک را اضافه می کنیم و آرد را هم روی موادمان الک می کنیم و با چنگال خوب هم می زنیم تا همه مواد باهم مخلوط شوند. توجه کنید مقدار شکر را با توجه به سلیقه و ذائقه خود می توانید بیشتر یا کمتر بریزید.

طرز تهیه شیرینی لطیفه خامه ای خوشمزه و مجلسی
طرز تهیه شیرینی لطیفه خامه ای خوشمزه و مجلسی
شیرینی لطیفه یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین شیرینی های خامه ای می باشد و ...

3. در انتها سیب رنده شده را اضافه می کنیم و هم می زنیم. سپس داخل یک ظرف گود روغن می ریزیم و روی حرارت می گذاریم تا روغن داغ شود.

4. بعد از اینکه روغن داغ شد، حرارت را کم می کنیم و به اندازه یک قاشق غذاخوری یا ملاقه کوچک از مواد برمیداریم و داخل روغن می ریزیم و صبر می کنیم تا طلایی شود. توجه کنید باید شیرینی ها را با حرارت کم سرخ کنید تا کاملا مغز پخت شوند و توی روغن شناور شوند.

5. بعد از اینکه تمام شیرینی ها را به این روش پختید، آن ها را روی دستمال آشپزخانه می گذاریم تا روغن اضافی شان گرفته شود. بعد آن ها را داخل مخلوط دارچین و شکر می غلتانیم. امیدواریم از خوردن این شیرینی یا پیراشکی سیب خوشمزه لذت ببرید.

منبع : baronak.com/8683-shirini-sib/