سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت جدید بیوگرافی و آشپزی

نظر

بیوگرافی متین ستوده

بیوگرافی و عکس های متین ستوده ، متین ستوده و همسرش ، قد و وزن متین ستوده ، پدر و مادر متین ستوده ، matinsadatso-tudeh
عکس متین ستوده

متین ستوده بازیگر قد بلند سینما و تلویزیون ایران متولد بیست و دوم اردیبهشت 1364 در تهران است و خیلی از ما متین ستوده را با سریال لیسانسه ها به یاد داریم. او فارغ التحصیل رشته بازرگانی است و پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما است و مادرش پس از 35 سال تدریس در دبستان بازنشسته شده است. تعداد اعضای خانواده متین ستوده 5 نفر می باشد و او یک برادر بزرگتر بنام مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد.

متین ستوده از جمله بازیگران ایرانی است که به واسطه خانواده اش از همان دوران کودکی وارد عرصه بازیگری شد. او در دوران کودکی پس از ایفای نقش در دو سریال به دلیل اینکه از درس و مدرسه عقب افتاد پدرش مخالف ادامه کار بازیگری او شد و برای همین او از بازیگری فاصله گرفت تا تحصیلات خود را ادامه دهد.

اما بعد از اینکه تحصیلاتش را در سال 1387 در رشته بازرگانی تمام کرد به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت می کند و پس از آن به صورت حرفه ای و جدی وارد حرفه بازیگری می شود و با بازی در فیلم روز بر می خیزد کار بازیگری را دوباره بعد از سال ها شروع می کند و با سریال لیسانسه ها در کنار بازیگرانی همچون هوتن شکیبا ، امیرحسین رستمی و امیر کاظمی به اوج شهرت می رسد.

عکس پدر و مادر متین ستوده ، متین ستوده در کنار پدر و مادرش

متین ستوده در کنار پدر و مادرش

متین ستوده و برادرش مانی ، عکس متین ستوده در کنار برادرش مانی

عکس متین ستوده و برادرش مانی

ازدواج و همسر متین ستوده

متین ستوده ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او در یکی از مصاحبه های خود گفته است : چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت و عاشقم بود اما من بی رحمانه با او صحبت کردم و وقتی متوجه صداقت و علاقه او شدم برگشتم اما دیگه دیر شده بود و جایم پر شده بود.

خصوصیات اخلاقی متین ستوده

متین ستوده بی نهایت به خانواده اش وابسته است و بی نهایت بچه ها را دوست دارد و عاشق آن هاست او بر این باور است که بچه ها فرشته هایی هستند که نماد مهربونی و راستی هستند و این ویژگی در بند بند وجودشون وجود دارد و همانند آب زلال و مثل فصل بهار زیبا و دوست داشتنی هستند. او از مشاهده طبیعت لذت می برد و عاشق حیوانات است.

از دیگر ویژگی های متین ستوده می توان به احساساتی بودنش اشاره کرد او با اینکه شخصیتی کاملا احساساتی دارد اما تمام سعی خود را می کند که با منطق فکر کند و با منطق عمل کند و با منطق جلو برود.

عکس های اینستاگرام متین ستوده ، تصاویر اینستاگرام متین ستوده

تصاویر اینستاگرام متین ستوده

بهترین درس از زندگی

بهترین درسی که من از زندگی یاد گرفته ام این است که هیچ کس اندازه به اندازه پدر و مادرت از خوشحالی تو خوشحال نمی شوند و هیچ کس هم به اندازه پدر و مادر از ناراحتی و اندوه تو ناراحت نمی شوند و غصه تو رو نمی خورند این حرف من را از متین ستوده برای همیشه در یه گوشه از قلبت بنویس و هیچ وقت فراموشش نکن.

بهترین درس از بازیگری

به گفته متین ستوده من از بازیگری یاد گرفتم به هر جایگاهی که برسم هیچ وقت مغرور نشوم چون اگر مغرور شوی یه روزی به خودت می آیی و می بینی که از اوج به عرش رسیدی و هیچ چی ازت باقی نمونده است. به قول این جمله معروف برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند برای همین به شما هم پیشنهاد می کنم در هر کاری که هستید هیچ وقت مغرور نشوید.

متین ستوده در سریال لیسانسه ها ، متین ستوده و امیرحسین رستمی

متین ستوده و امیرحسین رستمی در لیسانسه ها

تلنگری شدید بنام مرگ

برای همه ما شنیدن خبر مرگ افراد نزدیک خانواده مون خیلی دردناک و ناراحت کننده است متاسفانه منم سال ها پیش خاله و دختر خاله ام را در یک روز از دست دادم و این موضوع تا مدت ها در روحیه من تآثیرات منفی داشت اما چیزی که باعث تغییر نگاه من به مرگ شد و به من تلنگر اساسی و شدید زد مرگ یکی از پسران جوان فامیل مون بود که به تازگی ازدواج کرده بود و تازه داماد بود.

هیچ کس اصلا فکرشو نمی کرد که ممکن است او در همین روزها که بهترین روزهای عمرش بود فوت کند اما او فوت کرد او در یک حادثه تصادف کشته شد و این موضوع باعث شد نگاه من به مرگ کلا تغییر کند و به این حقیقت برسم که مرگ هیچ وقت خبر نمی دهد و هر لحظه ممکن است به سراغ آدم بیاد پس باید همیشه برای مرگ آماده بود.