سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت جدید بیوگرافی و آشپزی

تعبیر خواب برف

تعبیر خواب باریدن برف و باران و طوفان ، تعبیر خواب خوردن برف و برف بازی ، تعبیر خواب آدم برفی ، دیدن خواب برف سنگین روی زمین و ذوب شدن برف

تعبیر دیدن بارش برف و باران سنگین در خواب در فصل زمستان و تابستان ، برف بازی و درست کردن آدم برفی در هوای برفی ، ذوب شدن و خوردن برف هر کدام تعبیر های متفاوتی دارد و باید دید شما خواب برف را با چه ویژگی هایی دیدید. در ادامه این پست بارونک ، کاملترین تعبیر خواب دیدن برف را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر خواب دیدن برف

ابراهیم کرمانی می گوید : دیدن برف در خواب اگر در مناطق سردسیر باشید نشانه خیر و نیکی است اما اگر در مناطق گرمسیر باشید نشانه غم و اندوه و قحطی خواهد بود.

محمد بن سیرین می گوید : دیدن برف در خواب نشانه غم ، اندوه و عذاب می باشد مگر اینکه اندکی برف دیده شود. اگر در زمستان خواب برف ببینید یا به جایگاهی که در آن همیشه برف است نشانه این است که اهل آن موضع را غم و اندوه برسد.

لوک اویتنهاو می گوید : بارش برف نشانه سستی زودگذر است و دیدن برف در کوهستان نشانه این است که شما باید قبل از رسیدن به اهدافتان مشکلات زیادی را از سر راه خود بردارید.

آنلی بیتون می گوید : این معبر بزرگ تعبیر خواب معتقد است دیدن برف در خواب دلیل بر این است که در آینده مصیبت یا بدبختی برای شما اتفاق نخواهد افتاد.

امام جعفر صادق (ع) دیدن برف در خواب را بر شش وجه می داند :

  • مال بسیار و ارزانی نرخ ها
  • رزق و روزی
  • لشکر بسیار
  • غم و اندوه
  • زندگانی
  • بیماری

همچنین می فرماید : اگر شخصی خواب ببینید که در تابستان برف جمع می کرد نشانه این است که مال و اموال بسیار و حلال جمع کند. و اگر آن شخص ببینید که در زمستان برف جمع می کرد دلیل بر این است که به عیش خوش گذراند و منفعت بسیار یابد.

حضرت یوسف دیدن برف در خواب را نشانه عذاب و فتنه می داند.


تعبیر خواب روز برفی

منوچهر مطیعی تهرانی دیدن برف در خواب را نشانه غم و اندوه می داند و معتقد است اگر شخصی در خواب بارش برف را ببیند نشانه این است که باید در انتظار اخبار خوش باشد.

آنلی بیتون می گوید : اگر خواب ببینید که میان طوفان و برف راه می روید نشانه این است که در اثر شکست و نرسیدن به آرزویی که سال ها به دنبال آن بودید ناامید و غمگین خواهید شد.

کارل کوستاو یونگ می گوید : اگر خواب ببینید که در یک روز برفی مشغول تماشای بارش برف هستید خواب شما نشانه شروعی تمییز و چشم اندازی جدید و تازه است و همچنین بیانگر صلح و آرامش معنوی می باشد.


تعبیر خواب برف در تابستان

منوچهر مطیعی دیدن برف در تابستان و جمع کردن برف در این فصل را نشانه یک غنیمت می داند و این خواب به بیننده خواب این پیام را می گوید که از جایی که انتظارش را ندارد سودی به او خواهد رسید.


تعبیر خواب برف در زمستان

منوچهر مطیعی می گوید : اگر در فصل زمستان خواب ببینید که برف پارو می کنید و آن را دور می ریزید یعنی اینکه کسالت و غم و اندوه را از خود می زدایید. همچنین بیرون کردن برف از خانه نشانه دور کردن غم خانوادگی است.


تعبیر خواب آدم برفی

لیلا برایت دیدن آدم برفی در خواب نشانه این است که شما مدتی روابطی سرد و بی تفاوت با دیگران خواهید داشت.

لوک اویتنهاو هم دیدن آدم برفی در خواب را نشانه عشق ریاکارنه و احساسات تعبیر می کند.


تعبیر خواب برف خوردن

آنلی بیتون برف خوردن در خواب را نشانه نرسیدن به ایده آل های ببینده خواب تعبیر می کند.


تعبیر خواب آب شدن برف

آنلی بیتون می گوید اگر شخصی خواب ببینید که برف ها آب می شوند خواب او نشانه این است که دلهره اش تبدیل به شادمانی می گردد.


تعبیر خواب برف بازی

آنلی بیتون می گوید :

اگر خواب ببینید که با دیگران برف بازی می کنید نشانه این است که پیرامون موضوع شرم آوری ، داوری خواهید کرد و اگر قضاوت شما بر پایه درستی نباشد مطمئناً شکست خواهید خورد.

اگر دختری خواب ببینید که سوار بر سورتمه ، بر روی برف ها سورتمه سواری می کند نشانه این است که آن دختر برای پذیرفتن خواستگار خود با مخالفت های زیادی روبرو خواهد شد.

کارل یونگ می گوید :

اگر خواب ببینید که مشغول برف بازی هستید دلیل بر این است که شما نیاز دارید مدت زمانی را برای شادی و آرامش بگذارید. تعبیر دیگرش این است که شما نیاز دارید از فرصت هایی که برای شما ایجاد می شود استفاده کنید وگرنه این فرصت ها را از دست خواهید داد.


در کتاب سرزمین رویاها در مورد تعبیر خواب برف نوشته شده است :

دیدن هوای برفی در خواب نشانه دوران بسیار خوش در آینده می باشد.

دیدن زمین پوشیده از برف نشانه خوشبختی می باشد.

دیدن برف کثیف نشانه ناکامی و کسالت است.


نظر

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر و همسرش ، بیوگرافی هادی حجازی فر و همسرش و پسرش هامون
عکس هادی حجازی فر

هادی حجازی فر متولد 31 خرداد 1355 در خوی است او تا 22 سالگی در شهر خوی بزرگ شده و بعد از آن برای تحصیل در رشته عروسک گردانی در دانشگاه تهران به شهر تهران مهاجرت می کند. به گفته خودش در کودکی شیطنت های زیادی انجام داده است مثلا بعضی وقت ها که مادرم لواشک درست می کرد من می رفتم و با خلاقیت هایی که به خرج می دادم دور سینی را با انگشت تمیز می کردم.

هادی حجازی فر در ادامه در مورد زادگاه تولدش گفت : به نظر من خوی پایتخت زمستانی خدا است چونکه این شهر در زمستان بسیار زیباست البته در اواخر تابستان از 20 کیلومتری شهر خوی تا مرکز تا چشم کار می کند پر از گل آفتابگردان است و آن زمان هم خوی بسیار دیدنی و زیباست و ابرهایی که من در خوی دیدم تا به حال جایی ندیده ام.

ازدواج و همسر

هادی حجازی فر با الهام محمودی ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او و همسرش یک فرزند پسر به نام هامون است.

هادی حجازی فر و همسرش الهام محمودی و پسرش هامون ، همسر هادی حجازی فر کیست؟

هادی حجازی فر در کنار همسر و فرزندش هامون

دوران کودکی

هادی حجازی فر از همان دوران کودکی با حمایت پدرش که رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود از سالن های تئاتری این اداره برای کاری تئاتری بچه های مدارس استفاده می کرد و بچه های کانون و مدرسه هم به تماشای تئاتر آن ها می نشستند. بعد از مدتی با امور تربیتی آموزش و پرورش قرارداد همکاری بستیم و حتی شب ها هم برای مردم تئائر اجرا می کردیم و بلیط می فروختیم در آن زمان واقعا درآمدم از تئاتر خوب بود. راستش را بخواهید هر کاری می کردیم که درس نخوانیم و برای همین بعضی وقت ها از کلاس فرار می کردیم و خیلی هم بهمون خوش می گذشت.

عکس هادی حجازی فر و پسرش هامون ، پسر هادی حجازی فر

عکس هادی حجازی فر به همراه پسر هامون

دعوت به خندوانه تا خاطرات دانشجویی

هادی حجازی فر اخیراً در برنامه خندوانه رامبد جوان دعوت شده بود. در ابتدای این برنامه جناب خان به خاطر فوتبالی بودن حجازی فر به او چند کیلو تخمه هدیه داد و از وجه مشترک خود و حجازی فر در انتخاب همسر گفت : کسی که من دوسش دارم اسمش احلام است و کسی که هادی با او ازدواج کرده است سرکار خانم الهام محودی است و چقدر ما به هم نزدیک و شبیه هستیم.

هادی حجازی فر در پاسخ به این سوال جناب خان که از او درباره فال اتوبان پرسیده بود گفت : در آن زمان خوابگاه ما نزدیک اتوبان چمران و همت بود ، بچه ها به من می گفتند که فال بگیریم و من از آن ها می خواستم نیت کنند و عددی را بگویند بعد مثلا می گفتند 32 و من 32 ماشین را که از کنار چراغ برق رد می شدند می شمردم و بعد آینده کاری و شرایط مالی آن ها را از روی مدل ماشین مشخص می کردم !


نظر

خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ

گیره کوچک کننده بینی از کجا بخرم؟ ، گیره کوچک کننده بینی خوبه؟ ، نظرات مردم درباره عوارض گیره کوچک کننده بینی گوشتی

خرید گیره کوچک کننده بینی Nose Up مخصوص بینی های گوشتی و غضروفی

آیا شما هم به دلیل داشتن بینی بزرگ و بدفرم اعتماد به نفس خود را از دست داده اید؟ و از حضور در مهمانی های عمومی وخصوصی فراری هستید؟ آیا از عوارض و خطرات ناشی از عمل های جراحی بینی ، گذشته از هزینه های گزاف آن اطلاع دارید؟ چرا گیره کوچک کننده بینی نوز آپ nose up را امتحان نمی کنید؟

همان طور که می دانید بینی زیبا یکی از المان های مهم در زیبایی و جذاب رسیدن صورت هر شخصی می باشد و شما می توانید با استفاده مداوم از گیره کوچک کننده بینی نوز آپ بینی خود را کوچک ، زیبا و خوش فرم کنید و این یک واقعیت است. پیشنهاد می کنیم این فرصت را از خودتان دریغ نکنید و همین الان گیره کوچک کننده بینی نوز آپ را از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید تا به آرزوی دیرینه خود که بینی زیبا و خوش فرم می باشد برسید.

گیره کوچک کننده بینی ، خرید گیره کوچک کننده بینی گوشتی نوزآپ

نحوه عملکرد گیره کوچک کننده بینی نوزآپ به چه صورت است؟

همان طور که میدانید بینی انسان متشکل از تعداد زیادی غضروف بوده که این غضروف ها در کنار هم قرار گرفته اند و ساختار بینی را تشکل داده اند و از آن جایی که این غضروف ها در برابر فشار مستمر می توانند تغییر شکل بدهند مخترعین به فکر ساخت وسیله بنام گیره کوچک کننده بینی افتادند که این گیره بر روی بینی های گوشتی و غضروفی با فشاری که وارد می کند آن را جمع می کند.

مخترعین این دستگاه پیشنهاد می کنند شما این محصول کوچک کننده بینی را روزی به مدت 20 دقیقه استفاده کنید تا بعد از 25 دقیقه نتایج باور نکردنی آن را بر روی بینی خود مشاهده کنید. همچنین گیره کوچک کننده بینی این قابلیت را دارد که چربی های انباشته در بینی شما را از بین ببرد.

نظرات مردم درباره گیره کوچک کننده بینی

آیا گیره کوچک کننده بینی نوزآپ برای بینی من جواب می دهد؟

فرقی نمی کند آقا باشید یا خانم فقط اگر جنس بینی شما گوشتی یا غضروفی می باشد گیره کوچک کننده بینی می توانید بر روی بینی شما جواب بدهد و فریب برخی تبلیغات دروغین برخی سایت ها که گفته اند گیره بینی بر روی بینی های استخوانی هم جواب می دهد نخورید.

توجه کنید اگر واقعا تصمیم تان برای استفاده از گیره کوچک کننده بینی نوزآپ جدی است این محصول را بخرید و باید پس از خرید هر روز به مدت 20 دقیقه و به مدت 25 روز از آن استفاده کنید در غیر این صورت گیره کوچک کننده بینی برای شما جواب نخواهد داد و الکی پول خود را دور نریزید.


ویژگی های گیره کوچک کننده بینی نوزآپ اصل

گیره کوچک کننده بینی نوز آپ را از هر فروشگاهی خرید نکنید چون پدهای استفاده شده در گیره کوچک کننده بینی اصل از چنس ضدباکتری و دئودورانت بوده که به هیچ وجه به پوست شما برعکس های گیره بینی تقلبی آسیبی نخواهد رساند. علاوه بر این پدهای گیره کوچک کننده بینی اصل به نحوی طراحی شده که هیچ گونه مشکلی بر روی تنفس ایجاد نمی کند و بخش سلیکونی گیره بینی به نحوی طراحی شده است که جهت قرار گرفتن روی انواع سایز بینی مناسب است.


عوارض گیره کوچک کننده بینی نوزآپ

تا به امروز هیچ گونه عوارضی از مشتریان ما که محصول اصلی گیره بینی را از فروشگاه ما خریداری کرده اند گزارش نشده است اما مشاهده شده است که افرادی که نوع تقلبی این محصول را خریداری و استفاده کرده اند درباره عوارضی که این محصول بر روی پوست بینی آن ها گذاشته است گلایه می کنند. همان طور که گفته شده است پدهای استفاده شده در گیره فرم دهنده بینی اصل از جنس ضدباکتری و دئودورانت بوده که به هیچ وجه به بینی شما اسیب نخواهد رساند. پس مواظب باشید نوع اصلی این محصول را خریداری و استفاده کنید.

عوارض گیره کوچک کننده بینی

راهنمای خرید گیره کوچک کننده بینی اصل

برای خرید این محصول پیشنهاد می کنیم از سایت ما اقدام کنید چون متاسفانه برخی از سایت ها اقدام به فروش نوع تقلبی و بی کیفیت این محصول کرده اند که نه تنها بر روی بینی شما فایده ای نخواهد داشت بلکه عوارضی جبران نکردنی هم در پی خواهد داشت. مزایای خرید گیره فرم دهنده و کوچک کننده بینی نوز آپ از فروشگاه عبارتند از :

امکان مشاوره تلفنی با مشاورین فروش این محصول وجود دارد برای این کار در هنگام تکمیل فرم خرید قسمت پیغام شما سوالات خود را مطرح کنید تا مشاورین فروش این محصول با شما تماس گرفته و پاسخگوی سوالات شما باشند. در صورتی که رضایت شما جلب نشد نگران نباشید می توانید درخواست کنید که سفارش شما را کنسل کنند.

ما به شما تضمین می کنیم که گیره کوچک کننده بینی اصل برای شما ارسال خواهد شد و به محض اینکه سفارش خود را ثبت کنید سفارش شما بررسی و ارسال خواهد شد و  پس از تحویل گرفتن سفارش خود درب منزل وجه خود را پرداخت کنید. توجه کنید سفارشات شهر تهران و برخی شهرهای بزرگ با پیک و بقیه شهر با پست به صورت فوری ارسال خواهد شد.


تعبیر خواب انگور

تعبیر خواب انگور ، تعبیر دیدن انگور یاقوتی ، تعبیر خواب انگور قرمز ، سیاه و سفید ، تعبیر دادن و گرفتن انگور از مرده

تعبیر دیدن خواب خوشه انگور یاقوتی قرمز ، سفید و سیاه ، فشردن و چیدن انگور از درخت مو در باغ انگور تا خریدن و گرفتن و دادن انگور به مرده تعبیرهای متفاوتی دارد و باید دید شما خواب انگور را با چه شرایطی دیده اید. با این حال در حالت کلی معبرین اسلامی دیدن انگور در خواب را اگر در فصل انگور باشد نشانه عزت ، جاه و مقام تعبیر می کنند و معبرین غربی نتیجه تلاش و زحمت بیننده خواب تعبیر می کنند. در ادامه در بارونک کامل ترین تعبیر خواب دیدن انگور را از دید معبرین بزرگ آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر خواب انگور قرمز

ابن سیرین دیدن انگور قرمز در خواب را نشانه عزت و مقام می داند و اگر در بیداری فصل انگور قرمز باشد و خواب ببینید که انگور قرمز می خورید خواب شما نشانه بدست آوردن سود و منفعت اندک می باشد.

حضرت دانیال دیدن انگور قرمز در خواب را نشانه رسیدن به نعمت و خیر دنیا به حدی که خودتان امید ندارید تعبیر می کند. ولی اگر فصل انگور نباشد خواب شما نشانه زدن حرف خوب و یا خیر خواهد بود و یا اینکه تعبیرش ممکن است مال و اموال باشد.


تعبیر خواب انگور سفید

ابن سیرین می گوید اگر شما در فصل انگور سفید ، خواب ببینید که انگور سفید می خورید خواب شما نشانه بدست آوردن مالی با سختی و مشقت می باشد.

امام صادق (ع) تعبیر خواب انگور را چه شما در بیداری ، در فصل انگور سفید باشید و چه نباشید بر سه وجه تعبیر می کند :

  • فرزند نیک
  • علم فرائض دینی
  • مال حلال

تعبیر خواب انگور سیاه

ابن سیرین دیدن انگور سیاه در خواب را نشانه غم و اندوه می داند.

حضرت دانیال در فصل انگور ، خوردن انگور سیاه در خواب را نشانه دچار شدن به غم و اندوه می داند ولی اگر فصل انگور سیاه نباشد ، نشانه این است که دچار بیم و ترس خواهی شد.

برخی از تعبیرگران دیگر عقیده دارند که در خواب به تعداد هر دانه انگور سیاهی که خورده اید به شما چوب یا تازیانه خواهند زد.


تعبیر خواب انگور یاقوتی

دیدن انگور یاقوتی در خواب نشانه ثروتی است که موجب خوشحالی شما خواهد شد ولی همان طور که دانه های انگور یاقوتی ریز هستند این ثروت هم به امور جزئی و کوچک مربوط می شود. و اگر خواب ببینید که لا به لای انگور یاقوتی شما ، عنکبوت برای خود خانه درست کرده یعنی اینکه دیگران به حقوق ، مال و اموال شما چشم طمع دارند.

اگر شاخه های انگور یاقوتی که در خواب دیدید به صورت پربار و سنگین باشند یعنی اینکه ثروتی زیاد و شادی آور نصیب شما خواهد شد اما اگر تک و توک به شاخه انگور چسبیده باشند ثروت اندکی به شما خواهد رسید که صرف امور جزئی زندگی خواهد شد ولی با این حال شما از رسیدن این ثروت شادمان و احساس رضایت خواهید داشت.


تعبیر خواب خوشه انگور

اگر خواب ببینید که خوشه انگوری فشرده و آبدار با پوستی نازک و شیرین دارید نشانه رسیدن به شادی و ثروت فراوان می باشد بدون آنکه سعی و تلاش زیادی بکنید. ولی اگر خواب ببینید که خوشه انگور شما فشرده نیست و انگورها دانه دانه و جدا از هم هستند خوب شما نشانه کم شدن ثروت شما خواهد بود.

اگر خواب ببینید که خوشه انگور خودش از بالای درخت روی سر شما افتاد و یا اینکه پرنده ای خوشه را چید و بر سر شما انداخت خواب شما نشانه این است که لطف خداوند شامل حال شما خواهد شد و از جایی که انتظارش را ندارید به شما شادکامی خواهد رسید.


تعبیر خواب فشردن انگور

جابر مغربی ایستادن روی معصر جوبی و فشردن انگور را نشانه خدمت کردن به پادشاهی ستمگر تعبیر می کند و اگر جنس معصر خشتی باشد نشانه خدمت کردن به پادشاه دیندار خواهد بود و اگر جنس معصر از آجر و گج و سنگ و آهک باشد نشانه خدمت کردن به پادشاه پرهیبتی خواهد بود.

و اگر انگور را در تشت فشار می دهید نشانه خدمت کردن به زن بزرگی خواهد بود و اگر در کاسه این کار را بکنید خواب شما نشانه خدمت کردن به آدم خسیس خواهد بود.

و اگر در خدمت پادشاه هستید و انگور را به همراه اهل و عیالت در معصر می فشاری خواب شما نشانه این است که شما و اهل و عیالت در خدمت پادشاه به سود و منفعت فراوانی خواهید رسید و اگر در خدمت پادشاه نیستید مردی موجب می شود که شما کاری پیدا کنید.

امام صادق (ع) تعبیر فشردن انگور را بر سه وجه می دانید :

  • مال با خیر و برکت
  • فراخی و زیادی نعمت
  • در امان ماندن از بلا و گرفتاری و قحطی

تعبیر خواب چیدن انگور از درخت

اگر در خواب سبد سبد انگور می چینید و آن ها را به دیگران می بخشید نشانه رسیدن خیر و منفعت از شما به دیگران خواهد بود. و اگر خواب ببینید که از باغ دیگران انگور می چینید و آن ها را برای خودتان بر می دارید یا اینکه دیگری به شما گفت که از انگورهای باغ من برای خودت بچین یعنی اینکه به شادکامی و ثروت خواهید رسید.

اگر در برابر چیدن انگور از درخت به شما پول کارگری دادند یعنی اینکه باعث می شوید دیگران به ثروت برسید ولی خودتان به مشکل برخواهید خورد. چون گرفتن پول در عالم خواب رسیدن به سختی تعبیر می شود.


تعبیر خواب باغ انگور

اگر خواب ببینید که شما در باغ انگوردیگران به عنوان کارگر مشغول به کار هستید و خودتان از انگورها چیزی نمی خورید یا اینکه به شما نمی دهند دیگران به واسطه شما به ثروت خواهند رسید. و اگر مجانی برای کسی انگور بچینید باعث می شود که دیگری به واسطه عملی که از شما سر خواهد زد به شادکامی برسد.

اگر خواب ببینید که در باغ انگور قدم می زنید که آن باغ برای شما نیست خبرهای خوشی از اطرافیان به شما خواهد رسید و اگر خواب ببینید که کسی از باغ انگور شما دزدی می کند بدانید کسی به مال شما آشکارا چشم طمع دوخته است.

اگر خواب ببینید که با آرامش خاطر و با شادی در یک باغ زیبای انگور راه می روید و از انگورها می چینید و می خورید زندگی مرفه و سرشار از شادی خواهید داشت. و اگر آن باغ برای خودتان باشد به نهایت ثروت و شادی خواهید رسید.

اگر خواب ببینید که باغ انگور را آفت زده و حشرات ریزی روی انگورها راه می روند و یا آن ها را می خورند دشمنانی دارید که موزیانه به ثروت شما چشم طمع دوخته اند.


تعبیر خواب دادن انگور به مرده

اگر در خواب از یکی از اقوام خود که مرده است انگور گرفتید به آرزوهای بزرگ خود خواهید رسید. و اگر خواب ببینید که او از شما انگور گرفت بهتر است صدقه بدهید چون احتمالا مقداری از مال خود را از دست خواهید داد که اندازه آن به نسبت انگوری است که به مرده داده اید.

اگر خواب ببینید که کنار یکی از اقوام خود که مرده است نشسته اید و او به شما گفت که به من انگور بده اما شما در خواب به او انگور ندادید بدانید آن شخص که مرده است از شما خیرات می خواهد و انتظار دارد که از او یاد کنید و برای شادی روح آن شخص صدقه و خیرات بدهید. و اگر خواب ببینید که مرده ای به زور از شما انگور گرفت باید حتما صدقه بدهید و رفع بلا کنید.

تعبیر خواب گرفتن پول از مرده
تعبیر خواب گرفتن پول از مرده
اگر خواب ببینید که از مرده ای پول طلب می کنید نشانه این است که ...

تعبیر خواب خریدن انگور

منوچهر مطیعی تهرانی خریدن انگور شیرین در خواب را رسیدن به ثروت و شادمانی تعبیر می کند. اما فروختن انگور شیرین و دریافت پول به جای آن رسیدن به سختی و ناراحتی است. اگر خواب ببینید که انگور ترش به دیگران می فروشید بدانید که مردم از حرف های بد شما آزرده خواهند شد.

اگر خواب ببینید که انگور ترش می خرید یعنی اینکه دیگران در مورد شما حرف های ناخوشایند خواهند زد و برعکس اگر خواب ببینید که به دیگران انگور شیرین می فروشید یعنی اینکه به دیگران نفعی خواهد رسید.

اگر خواب ببینید که در مقابل فروش انگور پول دریافت نکردید خیر شما به دیگران خواهد رسید و اگر خودتان برای خرید انگور به دیگری پول دادید شادی به زندگی شما خواهد آمد و سختی ها از زندگی شما خواهد رفت.

اگر خواب ببینید که انگور باغ خود را می فروشید و در ازای انگور پولی دریافت می کنید به شما سختی و ناراحتی خواهد رسید و بهتر است با دادن صدقه رفع بالا کنید.


بیوگرافی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی ، عکس های ساعد سهیلی و همسرش فرانسوی اش
عکس ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد سی ام بهمن 1366 در مشهد است. پدرش سعید سهیلی نویسنده و کارگردان مشهور سینما و برادرش سینا سهیلی از بازیگران خوب کشورمان می باشد. ساعد سهیلی مثل برادرش به واسطه پدر کارگردانش از همان دوران کودکی وارد دنیای هنر می شود و برای اولین بار در سن 14 سالگی در فیلم شب برهنه پدرش در سال 80 ایفای نقش می کند.

ساعد سهیلی پس از گرفتن دیپلم خود ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته گرافیک ادامه می دهد اما بنا به دلایلی نامعلوم انصراف می دهد و به خدمت سربازی می رود. بنا به گفته خودش 21 ماه در شهرک دفاع مقدس خدمت کردم که سه ماه آن اضافه خدمت بود و 10 ماه فقط دستشویی شستم!

او بعد از بازگشت از خدمت سربازی با فیلم گشت ارشاد پدرش در سال 1390 به شهرت می رسد و بعد از آن در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. بازی در فیلم لاتاری در کنار زیبا کرمعلی یکی از آخرین و بهترین کارهای ساعد سهیلی است.

ساعد سهیلی و برادرش سینا سهیلی

ساعد سهیلی در کنار برادرش سینا سهیلی (سینا مهراد)

ماجرای ازدواج ساعد سهیلی با یک دختر فرانسوی

ساعد سهیلی در سال 94 با یک دختر دورگه فرانسوی بنام گلوریا هاردی ازدواج کرده است. قضییه از این قرار است که در اواخر سریال کیما در سال 94 دختری با لهجه فرانسوی ، فارسی حرف می زند او چهره ای معصوم و مهربانی داشت که بعدا معلوم شد همسر ساعد سهیلی است.

ساعد سهیلی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت : من وقتی برای شرکت در فستیوالی به پاریس فرانسه رفته بودم در آنجا با گلوریا آشنا شدم و ما عاشق هم شدیم و برای همین تصمیم به ازدواج گرفتیم.

ساعد سهیلی و همسرش

عکس ساعد سهیلی و همسر فرانسوی اش

بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد بوردوی فرانسه است. مادرش ایرانی و پدرش فرانسوی است و در پاریس و سوئیس بزرگ شده است. من و ساعد در یک جشنواره فیلم در فرانسه باهم آشنا شدیم و ازدواج کردیم اما دوست نداشتیم خبر ازداج مان رسانه ای شود و فکر هم نمی کردیم این خبر برای مردم مهم باشد اما بعد از پخش سریال کیمیا ازدواج من و ساعد سهیلی برای مردم مهم شد و آن ها دوست داشتند ما را کنار هم ببیند و برای همین عکس دو نفره مان را رسانه ای کردیم.

جالب است بدانید گلوریا هاردی می تواند به 5 زبان آلمانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی و فارسی صحبت کند.

عکس ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی ، همسر ساعد سهیلی

ساعد سهیلی در کنار همسرش گلوریا هاردی

در مورد بازیگری هم باید بگم به دلیل علاقه ای که به این حرفه داشتم تصمیم گرفتم در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کنم و به واسطه حضور در همین کلاس ها ، به سریال کیما معرفی شدم. و ساعد برای اینکه من به این سریال راه پیدا کنم هیچ وقت از اعتبار خودش استفاده نکرد و هیچ دخالتی هم نداشت.

کاهش وزن 20 کیلویی ملیکا شریفی نیا
کاهش وزن 20 کیلویی ملیکا شریفی نیا
در جشن تولد 29 سالگی ام به خودم قول دادم به هر قیمتی که شده وزن کم کنم ...

از بازی در سریال کیمیا خیلی راضی هستم چون ایرانی ها در اینستاگرام خیلی به من انرژی مثبت دادند و هنوزم من را حمایت می کند که این فراتر از انتظارات من بود.


بیوگرافی زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی و همسرش ، عکس های اینستاگرام زیبا کرمعلی ، قد و سن زیبا کرمعلی ، زیبا کرمعلی در لاتاری و کنکور
عکس زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی متولد دوازدهم آذرماه 1375 در کرج است و تنها یک برادر کوچکتر از خودش دارد. او تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک مشغول به تحصیل بود و در دوره پیش دانشگاهی به رشته هنر تغییر رشته می دهد. جالب است بدانید زیبا کرمعلی در آن زمان در کنکور سراسری در منطقه 2 رتبه 8 را آورد و هم اکنون دانشجوی سال آخر رشته سینما از دانشگاه تهران می باشد.

زیبا کرمعلی از 12 سالگی در داخل وبلاگ شخصی اش داستان های کوتاه و بلند البته با اسم مستعار می نوشت چون به گفته خودش هنوز به اندازه کافی جسارت و شجاعت نداشت که دامنه مخاطبانش را گسترده تر کند تا اینکه در سن 13 سالگی به این نتیجه می رسد که صفحه کاغذ ، تخیلاتش را ارضا نمی کند و باید نوشته هایش بصری شوند سینما شوند و برای همین در سن 13 سالگی مصمم تر می شودکه سینما را به عنوان رشته تحصیلی اش انتخاب کند.

به گفته خودش متاسفانه در آن زمان رشته سینما در کرج برای دختران ارائه نمی شد و برای همین مجبور شدم برای رسیدن به رتبه بهتر در کنکور هنر ، یکی از رشته های نظری را انتخاب کنم نهایتاً رشته ریاضی را انتخاب کردم و بعد از گرفتن دیپلم ریاضی با معدل 95/19 به رشته هنر تغییر رشته دادم و معدل پیش دانشگاهی ام در رشته هنر 76/19 شد.

ازدواج و همسر

زیبا کرمعلی 22 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

زیبا کرمعلی و مادرش ، عکس مادر زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی در کنار مادرش

ماجرای بازیگر شدن

عوامل فیلم نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در سال 95 در دانشگاه هنر حضور پیدا می کند که در این مراسم محمدحسین مهدویان با زیبا کرمعلی آشنا می شود و از او درخواست می کند تا در فیلم جدیدش بنام لاتاری بازی کند. زیبا کرمعلی در حالی به بازی در فیلم لاتاری دعوت می شود که هنوز هیچ تجربه بازی در تئاتر و سینما ندارد.

او برای اینکه بتواند بازی قابل قبولی ارائه دهد یک سری تمرین های بازیگری و حتی فن بیان را از صفر با ابراهیم امینی که فیلم نامه نویس لاتاری بود می گذراند و نهایتاً با بازی خوب و فوق العاده اش در فیلم لاتاری به محبوبیت و شهرت فراوانی می رسد.

عکس های زیبای زیبا کرمعلی ، تصاویر اینستاگرام زیبا کرمعلی

تصاویر زیبا کرمعی

بازی در فیلم لاتاری و واکنش پدر

وقتی که برای فیلم لاتاری انتخاب شدم پدرم فکر نمی کرد که موضوع جدی باشد تا اینکه پروژه جدی شد و گفتند که قرار است نقش اول فیلم را بازی کنم راستش کمی ترسیده بودم چرا که تا به حال در فیلم یا تئاتری بازی نکرده بودم و پدرم هم چندان رضایت نداشت تا اینکه با گفت و گو و تعامل با من و آشنایی بیشتر با شرایط کار ، رضایت پیدا کرد.

ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی واقعیت دارد؟
ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی واقعیت دارد؟
سحر قریشی در تماس تلفنی حرف هایی زد که به این شایعه ها تا حدی قوت بخشید ...

خلاصه اینکه تمرینات من با آقای امینی و هاشمی شروع شد صادقه بگویم شاید مدت ها طول کشید تا یخ من جلوی این دو فرد آب شود! روزی هم که قرار شد ساعد سهیلی را برای اولین بار ببینم خیلی نگران بودم و استرس زیادی داشتم اما وقتی که متن را در دست گرفتیم و شروع به خواندن کردیم تمام استرس و نگرانی من دور ریخته شد و دیگر نشانی از ترس نبود البته برخورد دوستان و گرم ساعد سهیلی به شدت مؤثر بود.


فیلم لاتاری

فیلم لاتاری ، بیوگرافی بازیگران فیلم لاتاری ، خلاصه داستان فیلم لاتاری ، عکس بازیگران فیلم لاتاری
امیرعلی و نوشین بازیگران اصلی لاتاری

معرفی فیلم لاتاری

فیلم عاشقانه و تلخ لاتاری یکی از بهترین و پرطرفدارترین فیلم های ساخته شده در سال 96 می باشد که توانست توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند. این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی در سال 1396 ساخته شده است و بعد از اکران در اسفند ماه 96 در سینماهای کشور توانست لقب پرفروش ترین فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص دهد. جالب است بدانید فیلم لاتاری به دلیل اینکه موضوع خاصی دارد ماه ها در انتظار گرفتن پروانه ساخت بود.

ساعد سهیلی و زیبا کرمعلی بازیگران فیلم لاتاری

ساعد سهیلی و زیبا کرمعلی در اکران فیلم لاتاری

خلاصه داستان فیلم لاتاری

امیرعلی (ساعد سهیلی) و نوشین (زیبا کرمعلی) دو جوان بیست و یکی دو ساله هستند که قصد ازدواج دارند ولی خانواده های آن ها چندان موافق نیستند و برای همین صبر پیشه کردند تا بلکه با گذشت زمان بتوانند رضایت آن ها را بگیرند. آن ها یک رویای مشترک دارند و آن هم برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا می باشد.

اما در این میان اتفاقات ناخوشایندی می افتد. پدر نوشین برای اینکه بتواند بدهی پسرش را بدهد و او را از زندان آزاد کند تصمیم می گیرد نوشین را با پیشنهاد شخصی بنام سامی راهی دبی کند تا در آنجا در حرفه مدلینگ مشغول به کار شود و با این کار پسرش را از زندان آزاد کند.

نوشین این موضوع را با امیرعلی در میان میگذارد و امیرعلی به این موضوع واکنش شدید نشان می دهد. برای همین نوشین بدون خداحافظی با امیرعلی به دبی می رود و بعد از مدتی امیرعلی و خانواده نوشین متوجه می شوند که نوشین در دبی خودکشی کرده است. امیرعلی نمی فهمد که چرا باید نوشین دست به چنین عملی بزند؟ برای همین تصمیم می گیرد به هر نحوی که شده از واقعیت موضوع خبردار شود برای همین به همراه شخصی بنام موسی (هادی حجازی فر) راهی دبی می شود.

صحنه زیبا از آواز خواندن نوشین (زیبا کرمعلی)) و امیرعلی (ساعد سهیلی) در فیلم لاتاری

صحنه ای زیبا از آواز خواندن نوشین و امیرعلی در فیلم لاتاری

بازیگران فیلم لاتاری

ساعد سهیلی در نقش امیرعلی ، زیبا کرمعلی در نقش نوشین ، هادی حجازی‌فر در نقش موسی ، حمید فرخ‌نژاد در نقش مرتضی ، نادر سلیمانی در نقش دوست موسی ، مهدی زمین‌پرداز در نقش سامی ، علیرضا استادی در نقش پدر نوشین ، جواد عزتی در نقش برادر نوشین ، حمیدرضا هدایتی در نقش پدر امیرعلی ، مهسا باقری در نقش خواهر نوشین