سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت جدید بیوگرافی و آشپزی

دانلود آهنگ جدید این عشق طبیعی نیست از احسان رحمانیان

دانلود آهنگ جدید احسان رحمانیان بنام داغ از ترنج موزیک

Download  Music Ehsan Rahmanian – Daagh

شعر و ملودی : ساسی , تنظیم : سعید انصار

برای دانلود آهنگ این عشق طبیعی نیست به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید احسان رحمانیان بنام داغ

وای از حال بدم وای بیچاره دل

باز دیوونه شدم دلم همش یادته

تو کجایی برسی به فریاد دل به فریاد دل

قلبم هر لحظه به لحظه واسه تو تر میزنه

میخوام فریاد بزنم عاشقتم جلو همه

?????

این عشق طبیعی نیست

کسی مثل من تو دنیا با تو صمیمی نیست

واست هر لحظه میمیرم چیز عجیبی نیست

این عشق طبیعی نیست

کسی مثل من تو دنیا با تو صمیمی نیست

?????

واست هر لحظه میمیرم چیز عجیبی نیست

تو چشات من دیوونه رو آروم میکنه

خنده هات زندگی رو آسون میکنه

تو چشات من دیوونه رو داغون میکنه

?????

با هم دیگه میریم دو نفری تا تهش

الان توی زندگیمی ممنونم بابتش

بیا دیگه عشقت تموم شده طاقتش

دانلود آهنگ جدید احسان رحمانیان بنام این عشق طبیعی نیست