سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت جدید بیوگرافی و آشپزی

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی و همسر جدیدش ، علت طلاق سحر دولتشاهی از رامبد جوان ، پدر و مادر سحر دولتشاهی ، عکس سحر دولتشاهی
عکس سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد شانزدهم مهر 1358 در تهران است و فارغ التحصیل ادبیات نمایشی از موسسه آموزش عالی سوره و مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. دوست دارد در اوقات فراغتش فیلم ببیند یا اینکه موسیقی گوش دهد چون عاشق موسیقی است.

خانواده سحر دولتشاهی 5 نفره می باشد و یک برادر بنام روزبه دولتشاهی و یک خواهر بنام نسیم دولتشاهی دارد. مادرش نائب رئیس فدراسیون شنا بوده و پدرش مهندس دولتشاهی در تورهای دوچرخرخه سواری بین المللی مشغول به فعالیت است.

سحر دولتشاهی فعالیت بازیگری اش را زمانی که دانشجو بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد و سپس تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و از آنجا به فیلم فرزند صبح دعوت شد و بازی در تلویزیون را با سریال هدهد شروع کرد و با بازی در سریال مسافران به کارگردانی همسر سابقش اش رامبد جوان به شهرت رسید.

سحر دولتشاهی و پدرش ، عکس پدر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار پدرش

سحر دولتشاهی و مادرش ، عکس مادر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار مادرش

آشنایی و ازدواج با رامبد جوان

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر باهم آشنا شدند و بیست و هفتم اسفند ماه 1387 ازدواج کردند. خانم دولت شاهی می گوید : من و رامبد دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه کم کم حواسمان به همدیگر بیشتر جلب شد و بالاخره به ازدواج کشید. در آن زمان رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد آمد با پدرم صحبت کرد و بعد هم مراسم خواستگاری انجام شد.

علت طلاق و جدایی این دو زوج

طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال 1393 پس از 6 سال زندگی مشترک در سکوت خبری انجام شد و تا مدت ها این جدایی از طرف آن ها تأیید نشد. خانم دولت شاهی همسر دوم رامبد جوان بود و معتقد بود نباید مردم وارد حریم خصوصی آن ها بشوند.

سحر دولتشاهی بعد از اینکه از همسرش در سال 93 جدا شد به گفته خودش سال شلوغ و پرکاری در عرصه بازیگری برایم بود اما در تنهایی لذت بخش سپری شد و نه فقط به عنوان بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم.

هنوزم بعد از سال ها دلیل واقعی جدایی سحر دولت شاهی و رامبد جوان مشخص نشده است. رامبد جوان قبل از ازدواج با سحر دولت شاهی یک ازدواج ناموفق دیگر هم با ماندا روحی را تجربه کرده بود و پس از جدایی از همسر دوم خود سحر دولتشاهی و بعد از گدشت مدت زمان کمی با نگار جواهریان از بازیگران معروف سینما ازدواج کرد.