سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت جدید بیوگرافی و آشپزی

نظر

طرز تهیه ساندویچ کالباس

ساندویچ کالباس ، طرز تهیه ساندویچ کالباس با سس مخصوص مایونز ، دستور تهیه و درست کردن ساندویچ کالباس ، sandwich kalbas
دستور تهیه ساندویچ کالباس مرحله به مرحله

ساندویچ کالباس از ساندویچ های خوشمزه و معروف می باشد و مواد اصلی آن ، کالباس ، نان تست و سس مخصوص آن می باشد. شما می توانید ساندویچ کالباس را به عنوان یک وعده غذایی استفاده کنید و یا از آن برای پذیرایی در جشن تولد و یا مراسمات خاص استفاده کنید. امروزه ساندویچ کالباس را به عنوان نذری هم استفاده می کنند.

اگر با طرز تهیه ساندویچ کالباس آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک ، طرز تهیه ساندویچ کالباس بازاری را به همراه مواد لازم برای 2 نفر آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید ساندویچ کالباس خانگی خوشمزه و عالی درست کنید.

توجه : اگر می خواهید این ساندویچ را برای بیش از 4 یا 6 نفر درست می کنید می تواند مواد لازم آن را دو برابر یا سه برابر کنید.

مواد لازم ساندویچ کالباس - 2 نفر
کالباس 2 ورقه
گوجه فرنگی 1 عدد
خیارشورمتوسط 2 عدد
نان تست 2 ورقه
سس مایونز به میزان دلخواه
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

مراحل تهیه ساندویچ کالباس

1. برای تهیه این ساندویچ خوشمزه ، ابتدا تابه ای را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کف آن را با مقدار خیلی کم روغن مایع چرب می کنیم سپس کالباس ها را که به صورت دایره ای برش دادیم با تابه چرب شده اضافه می کنیم و تفت می دهیم و بعد از چند دقیقه حرارت زیر تابه را خاموش می کنیم.

2. در این مرحله نان تست را از وسط نصف می کنیم و بر روی یکی از ورقه ها ، مقداری کالباس قرار می دهیم. خیارشور را هم به صورت عمودی برش می دهیم همچنین گوجه فرنگی ها را هم به صورت نازک و باتوجه به سلیقه خود برش می دهیم. سپس خیارشور و گوجه فرنگی برش داده شده را به ورقه کالباس ها اضافه می کنیم. همچنین در این مرحله می توانید مقداری برگ شاهی یا کاهو و ... اضافه کنید.

3. در مرحله آخر سس مایونز اضافه می کنیم مقدار سس مایونز با توجه به سلیقه و ذائقه هر شخص می تواند متفاوت باشد. پس از اضافه کردن سس مایونز مقدار کمی نمک و فلفل اضافه می کنیم و بعدش ورقه دیگر نان را قرار می دهیم و سرو می کنیم. امیدوارم از خوردن این ساندویچ کالباس خوشمزه لذت ببرید.